Умови повернення товару належної якості
Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товару, товар підлягає поверненню або обміну, якщо він не був у вжитку та є докази придбання в нашому магазині.
Товар належної якості можна повернути або обміняти на інший товар, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.
Повернення виконується за рахунок покупця.
Умови повернення товару неналежної якості
Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії.
Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:
- надані фото товару, де чітко видно дефект;
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушено.
Способи повернення товару
Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +380 (98) 363-22-50, щоб отримати інформацію про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за домовленістю з продавцем.
Умови повернення коштів
Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:
При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.
Кошти будуть відправлені на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.